داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم

متن مرتبط با «خودمون» در سایت داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم نوشته شده است

به خودمون جواب بدیم لطفا

  • نیلوبلاگ

    ما به انسان چگونه نگاه می کنیم ؟xa0xa0 اینجا این ما قابل تفکیکه ! شهرسازان ؟ و یا حاکمان ؟xa0 تحقق مدل انسان در این زمان به دست چه کسیست ؟xa0و او انسان را از کجا و چگونه می شناسد ؟ شهرساز اگر به زندگی معتقد نباشد به طرح شهر موفق نمی شود (...) بیایید تلاش کنیم به زندگی معتقد باشیم ، ( ببخشید شبیه وعظ شد اما ادامه میدهم!) بیایید اگر بی اعتقادیم و اگر زندگی را باور نداریم این بلایا را بر شهر تحمیل نکنیم... به دو چشم شهروندان...xa0 رمز و موفقیت یک شهرساز برای طرح و برنامه ای می ریزه چیه؟ جز اینکه سع...

    ادامه مطلب