
xa0در حیرتم که چه نویسم؟ روی سخنم با کیست؟ با خفته است یا با بیدار؟ اگر با خفته است، خفته را کی کند بیدار؛ و اگر با بیدارxa0 xa0است، بیدار در کار خود بیدار است. وانگهی نویسنده چه نویسد که خود مطلب سیاه و از دست خویشتن در فریاد است. xa0چوون از کشتزار خود بی خبرم، آسوده می چرم. آه اگر از پس امروز بود فردایی! xa0ولیکن به قول شیخ اجل سعدی: گاه باشد که کودک نادان به غلط بر هدف زند تیری xa0کلمه ای چند تقریر شود، و نکاتی تحریر گردد. شاید که دلپذیر افتد!... xa0خوب ادبی حرف زدن الآن خیلی مد شدJ...
ادامه مطلب