داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم

متن مرتبط با «خویشتن» در سایت داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم نوشته شده است

به خویشتن خطاب می کنم تا بجوشد آبت

  • نیلوبلاگ

    xa0در حیرتم که چه نویسم؟ روی سخنم با کیست؟ با خفته است یا با بیدار؟ اگر با خفته است، خفته را کی کند بیدار؛ و اگر با بیدارxa0 xa0است، بیدار در کار خود بیدار است. وانگهی نویسنده چه نویسد که خود مطلب سیاه و از دست خویشتن در فریاد است. xa0چوون از کشتزار خود بی خبرم، آسوده می چرم. آه اگر از پس امروز بود فردایی! xa0ولیکن به قول شیخ اجل سعدی: گاه باشد که کودک نادان به غلط بر هدف زند تیری xa0کلمه ای چند تقریر شود، و نکاتی تحریر گردد. شاید که دلپذیر افتد!... xa0خوب ادبی حرف زدن الآن خیلی مد شدJ...

    ادامه مطلب