ما به انسان چگونه نگاه می کنیم ؟
اینجا این ما قابل تفکیکه ! شهرسازان ؟ و یا حاکمان ؟
تحقق مدلانسان در این زمان به دست چه کسیست ؟ و او انسان را از کجا و چگونه می شناسد ؟
شهرساز اگر به زندگی معتقد نباشد به طرح شهر موفق نمی شود(...)
بیایید تلاش کنیم به زندگی معتقد باشیم ، ( ببخشید شبیه وعظشد اما ادامه میدهم!) بیایید اگر بی اعتقادیم و اگر زندگی را باور نداریم اینبلایا را بر شهر تحمیل نکنیم... به دو چشم شهروندان...
رمز و موفقیت یک شهرساز برای طرح و برنامه ای می ریزه چیه؟
جز اینکه سعادت مخاطب ش رو دوست داشته باشه
به فکر موفقیت خودمون نباشیم.به فکر سعادت اون باشیم، غصهبخوریم برای مردم محله مون و شهر مان...
دلسوز...دل سوز...دل سوز... این طور موفق میشیم
سعادت مخاطب ات رو دوست داشته باشی و علاقه داشته باشی به شهرتش کارینداری، طرح ات و برنامه ات برای هر محله ای باشه درست میشه...
مردم شهرات را دوست داری...!؟
بعضی ها رو می بینم الآن که دغدغه شون اینه که استاد دانشگاه و هیئت علمی، و یه پایگاه و شرکت وجایگاهی داشته باشند و تثبیت بشند و یه حقوقی بگیرند و یه اعتباری به دست بیارند!!
استاد دانشگاه شدن و هیئت علمی شدن بد نیستااااا،
اگر سر راهت قرار گرفتحتی لازم بود براش تلاش کنی اشکالی نداره ولی اینکه هیئت علمی شدن و استاد دانشگاهشدن رو نه برای خدمت به خلق نه برای عشق ساختن شهر جامعه، عشق برا خدمت آدم ها،جداگانه مستقلا برای اعتبار خودت درنظر بگیری دیگه حتی اون قلم ات و فکر برا طرحات و برنامه ات نمیچرخه و دیگه نور نداره
کاری می تونی بکنی... بسم الله
به فکر سعادت اون باشیم
دلسوز...دلسوز...دلسوز...
ما را در سایت داریم "ادای شهر امام زمانی" را در میاریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131